Tuesday 15 January 2013

SCRAPPERS ALERT --Project 366- Blogcandy




We zijn er bijna . Nog een paar weken en  project 366 of project 52 zit erop. En nu is de vraag waar je je album zult laten printen??

Fotofabriek .nl  

heeft een fantastische aanbieding speciaal gericht op scrappers - een korting van maar liefst 30% op een Deluxe fotoalbum van minimaal 30 paginas (en die paginas hebben wij zeker nodig ) . De korting geldt tot januari 2013 zodat we voldoende tijd hebben om het album af te maken.
En je krijgt de kans om dit gratis te winnen als blogcandy door de banner op je website of blog te plaatsen 



Actie voorwaarden:

* Alle websites die direct met ons samenwerken om de scrapbook actie te promoten , maken kans op een 
   gratis scrapbook/fotoboek!
* De banner(s) dienen t/m 15 januari 2013 op de blog/website geplaatst te worden.
* De banner(s) dienen enigszins een prominente positie op de website/blog  te krijgen.
* Affiliatieconstructies zijn uitgesloten van deelname vanwege een apart geldende vergoeding.


De prijs:

* Fotoboek De luxe XL ( 30x30cm)
* gratis 32 pagina's
* Gratis verzending
* Vanaf 16 januari 2013 zal de winnaar bericht ontvangen.


Als je de banner(s) op je website/blog plaatst, stuur dan ook even een kort mailtje naar klantenservice@fotofabriek.nl

 Ik zou zeggen grijp je kans, plaats de banner(s) op je blog en wie weet? In elk geval komt die 30% korting heel goed van pas en ik weet uit eigen ervaring dat  Fotofabriek.nl  kwaliteits albums aflevert en luistert naar de scrapper..

En ik weet nu wat ik als kerstcadeautje zal vragen. En dit komt op bladzijde 1




Happy Scrapping










2 comments:

Sandra said...

geweldige actie...!! en dat scheelt serieus geld zeg..want een heel boek project 366 in 30x30 is wel echt heel duur!!! zie mijn blog..hij staat erop :D en nu maar duimen..!

Marjolijn van Elsberg said...

haha, Dat huis wil ik ook wel winnen!!!!!
Weer gezond en wel thuis gekomen zie ik. Jammer dat het niet lukte deze keer maar je weet het, je bent altijd welkom. Ik ben erg traag met de kerstkaarten dit jaar dus vanaf hier alvast hele fijne dagen en een goed nieuw jaar!!!
Liefs,
Marjolijn.