Friday 30 May 2008

it's your birthday



Net terug van boodschappen doen, dat duurt dan bijna een hele dag omdat we maar eens in de 2 of 3 weken de echte wereld opzoeken en dan alle boodschappen doen.
Mijn nieuwe kano was gearriveerd dus die ga ik vanavond als het hoog water is uitproberen. Dit keer een lichtgewicht die ik hopelijk zelf de baas kan zodat ik niet steeds Tom hoef te vragen om mee te gaan.
Gisteren nog deze kaart gemaakt voor een verjaardag van een nichtje naar een schets van
Tiets leuke kaarten staan er op haar blog.



we just got back from our shopping trip which always takes hours as we only go the the real world once every 2 or 3 weeks. My new kayak had arrived this time a lightweight one so hopefully I can handle it all by myself and don't need to ask Tom to help me.
I made this card last night for a niece after a sketch by Tiets , she has got some nice cards on her site.

4 comments:

Anonymous said...

Gaaf kaartje!

groetjes, Nic

Angela said...

leuk kaartje hoor!

ScrapEnjoy said...

Jij gaat ook als een trein, grapje hoor, maar het is weer een leuk kaartje.

gr. Llian

Bieke said...

Wat een mooi kaartje!