Saturday 10 March 2012

finished at last

after knitting several baby jumpers I tackled one for her daddy . Boy oh boy what a difference in time that takes, this one had a pattern that you had to keep your head with . It took quite a while to finish it.
I'm sure the sleeves were the same length .  It's back to babystuff now.


na diverse baby truitjes voor Jennifer werd het tijd voor 1 voor haar vader. Wat een verschil in uurtjes die erin gaan zitten, er leek geen einde aan te komen. . Er zat een blokkenpatroon in waar je je hoofd bij moest houden . Ik weet zeker dat de mouwen dezelfde lengte hadden dus dit scheve ligt aan de manier van ophangen. ( hoop ik) . Het is nu weer babyspul op de pennen.

4 comments:

Marjolijn van Elsberg said...

Wow prachtig Ellen, wat een karwei!!!! En die mouwen, ach zullen we het optisch bedrog noemen? hihi!!!

Elizabeth said...

Wat een monnikenwerk zo'n grote trui breien..., ik vind het knap dat je em af hebt, hoor...

Scrappiness said...

knap zeg, en een prachtig resultaat. Maar ik kan me voorstellen dat je liever babyspul maakt :)

sandy said...

Just beautiful! So worth the time and effort!